Unreal3.2.x Kick komutundan sonra oto kanal temizleme
Klasör: Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: (m_kick.c)
Bu düzenleme ile sunucunuzda herhangi bir oda içerisinde /kick #kanal rumuz sebep komutunu kullandığınız taktirde, UnrealIRCdtarafından komutun uygulandığı kanal otomatik olarak temizlenecektir.
BULUN;
1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
} else { /* NORMAL */ sendto_channel_butserv(chptr, sptr, ":%s KICK %s %s :%s", parv[0], chptr->chname, who->name, comment); } } |
ALTINA,
1 2 3 4 5 6 |
static int ent =0; #define tekrar 100 #define channelclear "ChanServ" for (ent=0; ent<tekrar; ent++) sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s!%s@%s PRIVMSG %s :4•", channelclear, channelclear, me.name, chptr->chname); |
EKLEYIN, unrealin ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
NOT: Büyük sunucularda kullanmanız şu anki hâliyle önerilmez.)
önceki yazımızda « Unreal3.2.x Oper giriş bildirimleri makelemiz var.
Unreal3.2.x Kick komutundan sonra oto kanal temizleme İle Benzer Sohbet Yazıları
Unreal3.2.x Kick komutundan sonra oto kanal temizleme yazına yapılan yorumlar