Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek
# Klasör: Unreal3.2-/include/
# Dosya: (msg.h)
BULUN,
1 |
#define MSG_MAP "MAP" /* MAP */ |
DEGISTIRIN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPX" /* MAP */ |
# Klasör: Unreal3.2-/src/modules/
# Dosya: (m_map.c)
BULUN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPS" |
DEGISTIRIN,
1 |
#define MSG_MAP "MAPSX" |
UnrealIRCd‘in ana bölümünde, make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın. Bu sayede MAP komutunu MAPX olarak değiştirmiş olduk.
önceki yazımızda « Unreal3.2.x Module komutunu değiştirmek makelemiz var.
Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek İle Benzer Sohbet Yazıları
Unreal3.2.x Map komutunu değiştirmek yazına yapılan yorumlar